Najlepsze taktyki marketingowe

Czym jest Google Ads?

Jest to autorska kampania reklamowa Google, która polega na systemie pay for click. Oznacza to, że za każde kliknięcie na reklamę danej witryny reklamodawca będzie musiał zapłacić określoną kwotę. Ceny wahają się w zależności od wybranych fraz kluczowych lub słów przez osobę promującą swoją witrynę. Największym plusem takiej inwestycji jest to, że płaci się dopiero wtedy kiedy dana osoba wejdzie w dany link. Problem pojawia się jednak wtedy kiedy generowany ruch na stronie nie przynosi zysków sprzedażowych. Zwykle wynika to ze źle dobranych słów kluczowych. Przy ich wyborze i generalnym planowaniu marketingu warto skorzystać z pomocy profesjonalistów- https://efectownia.pl/

Odpowiednia fraza kluczowa musi bardzo dobrze oddawać charakter witryny internetowej albo sprzedawanych produktów. W innym wypadku generowany ruch nie przyniesie zysku. Przy planowaniu kampanii Google Ads często pojawia się pytanie- ile wyniesie zwrot z inwestycji? Jest to ciężka do ustalenia kwestia, ponieważ będzie zależała między innymi od wcześniej wymienionego czynnika. Przy wybieraniu odpowiednich fraz lub słów kluczowych warto jest zwrócić uwagę na narzędzia analityczne, które proponuje Google. Umożliwia to znalezienie trendujących słów w danej branży. Jeśli pasują do danego produktu można wykupić reklamę, ponieważ będzie ona generowała jak największy ruch.

Internauci zwykle wchodzą w pierwsze linki, które pokazują mi się w wyszukiwaniu Google. Omawiana kampania reklamowa umożliwia automatyczne pojawianie się strony reklamodawców ponad wyszukiwaniem organicznym. Krótkoterminowo jest to niezwykle duża przewaga, która może zapewnić szybkie zyski we względnie krótkim czasie.

Inwestowanie w Social Media

Na dzień dzisiejszy posiadanie profilu na Instagramie, Facebooku albo Twitterze to zupełna podstawa. Przede wszystkim umożliwia to nawiązanie relacji między klientem, a daną marką. Tworzenie postów na tego rodzaju platformach lub udostępnianie zdjęć to doskonała taktyka marketingowa, która jest względnie tania. Często wymaga jedynie trochę kreatywności od właściciela danego sklepu.

Social media umożliwiają także bezpośredni kontakt z klientem, dzięki czemu możliwe jest poznanie jego potrzeb, przeprowadzanie ankiet lub generalna personalizacja produktu pod jego wymagania. Sklepy, które prowadzą sprzedaż ubrań lub innych artykułów odzieżowych często prowadzą transmisje na żywo, w których wykonują prezentację danych produktów. Długoterminowo takie coś mnie opłaci się, jednak w kilku przypadkach może okazać się strzałem w dziesiątkę i łatwym sposobem na generowanie ruchu, na stronie.

SEO dalej na topie

SEO długoterminowo jest ciągle na topie. Wynika to z tego, że nie trzeba nic płacić za wyszukiwanie organiczne, a na najwyższych lokatach znajdują się witryny, które są najprzyjaźniejsze dla użytkowników. Muszą z tego tytułu spełniać wiele kryteriów. Na dzień dzisiejszy zupełną podstawą jest dobry kontent. Jeśli jest on ekspercki i buduje autorytet wokół danej marki z łatwością ułatwi sprzedaż. Przełoży się także na większe zaufanie klientów, co do danego producenta. Ze względu na ogromny potencjał SEO w przyciąganiu klientów oraz utrzymywaniu tych stałych należy zwrócić na nie szczególną uwagę. Dobrym pomysłem jest skorzystać z usług profesjonalistów w tej materii, przykładowo- https://efectownia.pl/

Poza samymi treściami umieszczonymi w blogu firmowym ważne są także aspekty techniczne. Mowa tu przede wszystkim o szybkości ładowania się witryny internetowej. Użytkownicy nie są cierpliwi, dlatego jeśli dana strona będzie posiadała wolne ładowanie skorzystają z usług konkurencji. Aby optymalizować szybkość działania strony nie warto jest umieszczać reklam oraz zdjęć, czy filmów w wysokiej jakości. Jeśli natomiast chodzi o wyskakujące reklamy, które natarczywie próbują sprzedać dany produkt klientowi nie są one także wskazane. Ich potencjał marketingowy jest raczej niski, a często zniechęcający odbiorców.

Parametry związane z bezpieczeństwem strony internetowej są niezwykle ważne. Wynika to z tego, że klient dokonując zakupu na danej witrynie musi jej zaufać. Często wiąże się to z podaniem wrażliwych danych takich jak adres zamieszkania albo imię.

Strona musi także dobrze działać na urządzeniach mobilnych. Przyjazność takim produktom określa się jako responsywność. Większość zakupów i przeprowadzonych transakcji jest właśnie za pomocą smartfonów. Dlatego warto, aby klienci mogli komfortowo korzystać na nich ze strony internetowej.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here